ستاره دریایی

ستاره دریایی

زن همسایه تنش را میفروشد و من کتابهای قدیمی ام را بین ما فاصله زیاد نیست هر دو مجبوریم
ستاره دریایی

ستاره دریایی

زن همسایه تنش را میفروشد و من کتابهای قدیمی ام را بین ما فاصله زیاد نیست هر دو مجبوریم

دختر

حواست کجاست دختر!!؟ این جا سال هاست که خندیدن بی حیایی به حساب می آید. 
کمی اخم کن، سرت را پایین بینداز، به خودت نرس، شاید بگویند این دختر کمی حجب و حیا دارد. 
از صفحه ى من جهان خودم هستم، وجدان صدای خداست.

کـاش مـی فـهـمیـدی قـهـر می کنم تـا دسـتـمو مـحـکم تر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـی بـمون
نـه ایـنـکـه شـونـه بـالا بــنـدازی و آروم بـگـى هـر طور راحـتـى

کـاش مـی فـهـمیـدی قـهـر می کنم تـا دسـتـمو مـحـکم تر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـی بـمون
نـه ایـنـکـه شـونـه بـالا بــنـدازی و آروم بـگـى هـر طور راحـتـى

کنار


ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ
ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ
ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﮐـﻪ ﺑـﻐـﻠـﺖ ﮐـﻨـﻪ 
ﺳـﺮﺗـﻮ ﺑـﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﺳـﯿـﻨـﺶ
ﺁﺭﻭﻣـﺖ ﮐـﻨـﻪ 
ﺣـُﺮﻡ ﻧـﻔـﺲ ﻫـﺎﺵ ﺗـﻨـﺖ ُ ﺩﺍﻍ ﮐـﻨـﻪ 
ﻋـﻄـﺮ ﺩﺳـﺘـﺎﺵ ﻣـﻮﻫـﺎﺗـﻮ ﻧـﻮﺍﺯﺵ ﮐـﻨـﻪ 
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ 
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ ﮐـﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺩﻡ ﮔـﻮﺷـﺖ ﺑـﮕـﻪ
ﻏـﺼـﻪ ﻧـﺨـﻮﺭﯼ ﻫـﺎ 
ﻣﻦ ﮐــ ♥ـــﻨـــ ♥ـــﺍﺭﺗـــــــ ♥ ـــــــــﻢ....

من


در انتظار تو نیستم 

در انتظار منم

که ..

با تو رفت ...........!