ستاره دریایی

ستاره دریایی

زن همسایه تنش را میفروشد و من کتابهای قدیمی ام را بین ما فاصله زیاد نیست هر دو مجبوریم
ستاره دریایی

ستاره دریایی

زن همسایه تنش را میفروشد و من کتابهای قدیمی ام را بین ما فاصله زیاد نیست هر دو مجبوریم

فرزند

• دلبرم ...
من فرزند همان آدمی هستم...
که به خاطر حــــــــــــــــــــوا سیب را خورد !!

ﺍﺯ ﻣﻦ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﮕﯿﺮ
ﻫﺮﺑﺎﺭ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ ﺑﺎﻭﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﻣﯽ شود ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ!...
ﺍﺯ ﻣﻦ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﮕﯿﺮ!...
ﻣﻦ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﯿﺪﻫﺎﯼ ﮐﻮﺗﺎﻩ

کوچه

هیچگاه به کوچه بن بست ناسزا نگو...
رنج بن بست بودن برای کوچه کافیست!!!

دل

دل
بـرای
بـردن نبــود
که بـرای
بدست آوردن بود!
شایداین راز دلـهایی سـت
کـه بـردی امـا
سنـگ از آب درآمـدنـد!!!

به بابام میگم پول بده!!!میگه اونایی که دو روز پیش گرفتی چی شد؟؟نکنه همشو خرج کردی؟؟؟ تا اومدم بگم پـَـ ....زد تو دهنم,نذاشت حرف بزنم..
.
.
من فقط میخواستم بگم
پـَـَـس اندازشون کردم!!!!:|: